Onsdag

Nu har man ju köpt en TV och det är en LG 32LH300.
Det kommer en bild på den strax.

Idag ska man väl gå på en promenad om 1 timma eller 2, man får se
om man går själv eller inte. Sedan ska man väl se om Malin kan ses och göra något.
Dock lär hon väl inte vilja det, men det får man väl leva med.

Ikväll blir det att nörda lite FIFA antagligen och få in Viasatkanalerna för jag ska
prata med mammi. Ni som känner mig vet att jag får som jag vill ;)

Förlåt för den dåliga uppdateringen, men det har varit jul, utgångar m.m som har gjort
att man inte har haft tid med det här. Jag kommer skriva mer nu när det nya året påbörjas.

Håll utkik, Ciao !


Min Tv, hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0