Onsdag

Jag orkade inte blogga igår för jag var helt död typ haha
Jag hade tänkt blogga när man kom hem från Rikard, men det blev att
så att jag sov istället från halv 7 till 11 imorse. Dock hade jag 2 vatten pauser
och sedan åt jag "frukost" vid 6 imorse för att jag var sjukt hungrig.

Idag ska man ner på stan och träffa Malin. Sedan ska man kolla
om man kan vara med någon polare. Om jag inte ska vara med någon polare
kommer jag säkert nörda FM10 och bara ta det allmänt lugnt :)


Jag måste bara säga att tiden har gått sjukt fort. Jag kan inte riktigt
smälta att det är julafton imorgon och att man har jullov. Dessutom att det är
snö under detta jullov, det var längesen det var så här fint ute under en vinetertid.

Ha en bra dag idag och en bra julafton imorgon.

Ciao !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0