Måndag

Idag har man haft en hel dag med Smurre.

Vi har varit på MediaMarkt och jag hittade en nice TV som jag ska köpa
den 20:e December. Tummen upp för det! Dock ska jag såklart kolla på nätet
om det nu kan finnas någon bättre och billigare TV än den på MediaMarkt.
Man måste ju ha några alternativ och dessutom kolla efter den TVN so mman fastnar för.

Efter at tvi var på MediaMarkt så drog vi hem till honom och nördade NHL på hans 42-tums
FULL-HD TV och man blev ju inte mer sugen på att köpa en ny TV då inte, nej nej :P

Sedan efter ett par timmars nördade drog vi till Statoil och köpte godis, eftersom
vi skulle till mig och se film och hade mysigt, HAHA.


Tack för en toppen dag grabben. Här kommer en bild på fanskapet ;)





Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken vacker bild

2009-12-01 @ 04:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0