Måndag

Idag sov man ju till 14.45 ungefär och det var så jäkla härligt efter en
natt hos Jocke ponken med mycket lirande av FIFA10. Älskar det spelet sjukt mycket.

Sedan käkade man frukost, mat, packade och fixade sig inför träning. Fast först drog
man med Tobbe till Rikard som var med Martin i laget och vi lirade såklart
FIFA10 som vi alltid gör innan träningarna på måndagarna.

Efter det blev det dags för träning och det var den sista innan jul uppehållet.
Träningarna börjar den 11:e Januari igen och då blir det ju tränig med Akilles varje
torsdag har jag för mig att han sade. Hoppas det blir bra träningar med dem och alla
övriga träningar. idag gick det skit bra för min del i alla fall, men dock inte för det laget
man spela med, tyvärr.

Stegeborgscupen i Söderköping är i slutet av Januari och då jävlar ska man kötta
Hoppasn i kommer och kollar när jag spelar där :)

CIAO!

Kommentarer
Postat av: tobbe

Du gjorde en bra träning idag, riktigt bra :)

2009-12-15 @ 00:05:03
URL: http://tobbeholmberg.blogg.se/
Postat av: Davve

Tackar, du med =)

2009-12-15 @ 00:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0