Lördag

Idag är man ju lite "sliten" eller aaa, trött som fasen efter en härlig fredag med
mycket dricka och lite dansande. Dock blev det inte som jag ville med att jag skulle bjuda
Malin och få en dans on tha floor.

Träffade Micke ponken idag och vi gled på staden ett tag för att sedan
bege oss hem till mig och käka Chicken Kebab, mums! Efter det skjutsade bubben
mig till Smurre för att jag hade kvar alla mina grejer hos den Nissen. Vi spelade
lite hockey och båda var hur trötta som helst så vi hade detl ite booring.

Ikväll hoppas jag på att man kan dra till Tomas min lilla sockertopp och se
Juventus - Inter. Jag hoppas på att Inter vinner matchen och att man har 11
poäng tillgodo på Juventus. Dock hoppas jag ändå på att Juventus vinner eftersom
då kan det bli lite roligare att se på Italenska ligan.

Ikväll hoppas vi på torsk för Barcelona borta mot Deportivo :D

Hoppas ni har en bra lördag nu. Ciao !


Kommentarer
Postat av: Tobbe

2-1 JUVE!!! :D

2009-12-06 @ 17:56:21
URL: http://tobbeholmberg.blogg.se/
Postat av: DL

Mm vet :D

2009-12-06 @ 19:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0