Lördag

Det har varit en riktigt bra lördag för min del.

Det började med att man drog till Smurre och lirade NHL till halv 4 ungefär.
Sedan cyklade jag hem och runt halv 5 åkte man till Sörping för att vara med Malin.
Vi såg på skärgårdsdoktorn och pratade. Det kändes bra så man är lite gladare.

När man kommer hem så lirar man FM10 (ovanligt) och där går det sinnessjukt bra.
Jag är Aston Villa och jag vinner ligan, Uefa cupen och Englands största cup F.A cupen.

Efter 2 timmars spelande så bar jag mig till TV:n för att se Real Madrid - Zaragoza.
Matchen slutade 6-0 till Real Madrid, man kan inte säga mer än att resultatet får tala
för sig självt och att man leder La Liga efter 15 matcher är riktigt bra med tanke på alla
inköp Real Madrid gjorde i somras.

Nu ska man spela FM10 i högst 1 timma och sedan sova.
Hoppas eran lördag har varit lika bra som min.

Ciao !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0