Julafton

Dagen började med att pappa kom och käkade middag
med mig och brorsan för att sedan byta julklappar osv. Jag fick 500 kr,
schampoo och AXE rollon som är lite bättre än Niveas. i Samband med det så fick
man 200 kr av morsan också. Tackar.

Senare bar vi oss till Mormor och Morfar och där fick man ytterliggare 300 kr
och så åtm an ännu mer mat och sedan fikade man. Mjamy :D

När man kom hem så bytte jag 100 kr mot 500 kr med mammsen.
Nu ska man bara ta det lugnt och sova vid 22.00 tror jag för jag är dyng seg.
Btw så blir det mer pengar man får på lördag när man träffar kusinerna osv, yeaaay:D

Nu är man lycklig för nu kan man köpa TV och 2 spel till och dessutom gå ut på krogen.
Hoppas alla har haft en underbar julafton och fått det ni har önskat er.

Ha det fina fisken nu era mörtar, Ciao !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0