Fredag

Ikväl lskulle man ju ha festat, men så blev det inte.
Jag kör en varm hemmakväll istället för att dra mig till förkröket i kylan
för att sedan dra till klubben runt halv 11 och då måste man ut i kylan igen.
För kallt är det för att dra sig någonstans i alla fall när det gäller sådant. Visst om man
drar till någon vän och är där i flera flera timmar för att cykla hem, det tycker jag är
mer värt än att gå flera gånger ute på så kort tid. BURR BURR !

Sedan var det så att jag trodde att jag hade 2-300 kr kvar på banken,
men hade bara 100 kr kvar och ha det för en hel kväll är ju lite väl lite pengar alltså.

Hoppas ni får en mer lyckad fredagskväll än vad jag får, ha det bra.

Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0