FM10<3

Jag älskar det här spelet alltså, hihi.
Det har varit många inlägg om det här spelet, förlåt för det. (ironi)

Nu är man ju Barcelona för att testa om hur överlägsen man är
när man köper in lite spelare och kör på. Jag måste säga att man är ganska överlägsen
än så länge i alla fall. Dock har det gott några omgångar men jag leder med 2 poäng redan
med en match mindre spelade än vad Real Madrid. Jag har köpt in spelare som
Defour, Albín, Dominguez är på väg till Januari fönstret och jag lägger bud på en från
Brasilien
som är vänsterback eftersom Abidal blir 31 så ska jag sälja honom.

Dock måste jag köpa Jovetic, Fabregas/silva, Santon och Lloris/Mandanda.
Eftersom Xavi, Dani Alves, Zlatan och Valdes är rätt gamla. Fast det sker längre fram
förstås och inte nu direkt jag väntar väl 2 år ungefär.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0