Champions League

Ja, nu är man hemkommen från en Champions League kväll med grabbsen
hos Rikard a la fisarN, haha. Han fes konstant och hans broder ska vi inte tala om.
Aja nog snackat om fisarna 1 och 2. Vi lirade FIFA10 innan matchen som vi såg på TV.
Det gick väl okej och det var kul som fan.

Sedan tog man en underbart god pizza till matchen Dinamo Kiev - Barcelona.
Matchen blev 1-2 till Barcelona och jag är inte imponerad av dem alltså.
Visst de spelar runt bollen, men kom till mesta dels ingenstans och ögonen blir trötta
av det och det blir bevisligen motståndarna med. Dock är Barcelona dåliga mot
lag som spelar bra defensivt och mot de lagen som pressar och stör dem hela tiden.
Det fick vi ju bevis på när Kazan lyckades vinna på Barcelonas hemmaplan till och med.
det är mig en gåta att inte andra lag gör som Kazan gjorde. Jag menar om Kazan kan vinna
och få kryss på dem i 2 matcher så kan ju Inter göra det ännu jävligare med tanke på trupperna.

De 2 lagen som imponerade ikväll på mig är Inter och Fiorentina.

Inter
imponerar för att de ändå går och vinner i en avgörande match med 2-0 och
Balotelli
ska vi inte prata om herre jävlar. Assist och mål i samma match. Hans mål
var en frispark från 34 meter och det tog typ 1 och en halv sekund för bollen att gå in, haha.

Fiorentina
imponerar på mig tack vare 1-2 vinsten mot Liverpool på bortaplan i en match
där de inte körde med de bästa spelare och redan var klara från gruppen, mycket starkt.

Allt för mig hoppas er kväll var en bra kväll.

Ciao !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0