Tisdag #2

Bloggnyllet in action !

Nu har har man spelat sin första träning med IK Waria & det var en härlig träning :)

 Hur var laget?
Jo, dom gick inför träningen mer än vad jag hade trott faktiskt och många var bra =) Tycker det är konstigt att dom inte är med i toppen av tabellen, men det kommer dom nog att vara om 6 matcher kanske om de lirar som idag i alla fall :) 

Tränaren ville att man skulle komma till nästa träna och fortsätta med dom så det är klart att man kommer att träna. Det är alltid kul med beröm och jag hoppas nästa träning går lika fint som denna :)

Jag kommer att skriva sen innan jag slaggar om resultatet mellan Celtic - Arsenal och jag lär lägga upp en länk, så håll utkik =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0