Söndag

Bloggnyllet in action !

Idag så firar jag och älsklingen 15 månader :) Jag hoppas det blir många fler månader, jag älskar henne grymt mycket! I alla fall så har jag varit med henne och sen åktej ag hem för att vara med Rikard så vi lirade PS3 med Wolfsburg som lag på Fifa 09 för er som inte förstod det =p Nu ikväll så ska jag äta, softa, geeka & njuta av musiken hihi  Just ja Arsenal vann med 2-1 mot Atheltico Madrid och idag så vann dom mot Rangers med 3-0 o chdet var skönt att se att 17 åring Jack Wilshere och Eduardo fick göram ål, men mest kul med att Eduardo gjorde mål för vi måste få igång honom till Premieren i Premier League mot Everton :) nu kommer en bild på oss haj haj !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0