Söndag

Bloggnyllet in action!

Sorry för dålig dålig uppdatering, men jag har haft annat för mig osv. Kolla vädret till exempel som har varit nu i 3 dagar då är man ju inte inne så mycket och skriver i bloggen. I alla fall i helgen har jag varit i Sanden (havet) med älsklingen och hennes mor. Det var varmt och inte allt för mycket folk och det var skönt. I vattnet var det sådär, tror tepmpen låg runt 19 grader då vi var där. Nu när det har varit varmt i flera dagar så borde det vara runt 23-24 grader. Sen när jag kom hem på kvällen så var jag med Tobias och geeka FIFA09 på mitt PS3, hihi. Fan är beroende tror jag. Leeds är vi iaf.   Igår så badade Jag, Ogge, Smurre & Martin i Gransjonäs. Hur det nu stavats det vet jag inte =p Efter det åkte man hem och fixa sig inför kvällen. För att sedan knalla till Smurre och geeka FIFA09 och dricka lite med Rikard och Smurre. Det var ju trevligt och sjukt som alltid, haha. I alla fall ni får dom bilder jag har tagit nu på 2 dagar. Bli inte besvikna om det är 2-3 bilder bara. hare bra nu ni som läser så får ni nog läsa mer denna vecka ska ni se :) ciao 


Älsklingen märkte inte när jag la Chipset där och sen när jag tog bilden så märkte hon inte det heller. haha! 




Och här har vi Ogge in action.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0