Onsdag #3

Bloggnyllet in action!

Tjenis penis, nu har man kommit hem efter at tha sätt matchen hos Tobbe och matchen slutade 3-1 till Arsenal :)
Gött att Arshavin gjorde mål på sitt inhopp och att mittfältet/backlinjen såg riktigt bra ut :) Hoppas bara på att Arsenal tar Manchester United på Old Trafford på lördag. 

En annan stor match på lördag är ju Milan - Inter. Jag personligen hoppas på Inter eftersom jag är en Inter supporter sen flera år bakåt och jag hoppas de kan få igång spelet nu med Sneijder i laget =)

Just ja, Real Madrid spelar sin premiär match på lördag också mot Deportivo La Coruna. Får se hur alla stor stjärnorna spelar med varandra nu efter sommarens köp och sådär :) 

Kommer en bild på Arsenal snart och sedan så får ni ha de gött så får ni läsa min blogg imorgon också, ciao !!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0