Måndag

Bloggnyllet in action!

så här skriver FK om Madrid som försöker att locka Xabi Alonso från Liverpool:

Hittills ska priset på 370 miljoner kronor vara för högt för spanjorerna men nu ska Liverpoolbossen Christian Purslow ha träffat Madrids Jose Angel Sanchez i Barcelona i samband med en träningsmatch mot Espanyol. Purslow bekräftar för AS att han talat med Sanchez.

 

- Det här mötet var bara för att klara ut våra positioner. Vi behöver fortsätta prata.

 

Själv säger sig Alonso inte känna till mötet men ändå vara nöjd.

 

- Det är skönt att höra att Madrid och Liverpool talar allvar nu.

 

- Jag bestämde mig för länge sedan för att hålla mig i utkanten av allt som händer.


Jag hoppas i alla fall att han kommer till Madrid så Madrid kan konkurrera med Barcelona om ligatiteln, Cl-titeln och spanskacuptiteln. Säger bara til ler som missar El Clasico, att ni är dumma i huvudet för kolla spelarna i Barcelona och Madrid så fårm an ju stånd nästan haha I varje fall så blir det riktigt nice att få se dom lira. Önskar bara att Arsenal köper några rutinerade spelare och kan släppa loss med den tjocka plånbok som man egentligen har. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0