Lördag #5

Bloggnyllet in action !

4-0 till Inter mot Milan. Inter ägde matchen totalt. Milan hade väl något skott då och då medans Inter rullade ut Milan och hitta luckor m.m så det va en välförtjänst seger. Målskyttarna var Motta, Milito, Maicon & Stankovic =) En sak till många säger att Dani Alves och Sergio Ramos är världens bästa höger ytterback, men enligt mig är det Maicon. Seriöst den killen gör aldrig någon dålig match vare sig det är i Inter eller Brasilien. Dessutom så petade Maicon, Dani Alves i Confederetions cup (för-vm). I alla fall det ser mycket ljust ut för Inter utan Zlatan och jag tycker nästan det är bättre spel utan Zlatan. Jag tycker om Zlatan han va sjukt bra för Inter men det va mycket långbollar på honom och det måste ni hålla med om. Nu med Eto'o och Milito så blire varierande spel på dom 2 och det resulterar bättre för Inter i CL gruppspelet bland annat tro mig.

Jag tror I alla fall att Inter kommer att gå vidare med Barcelona i gruppspelet i CL, men frågan är väl vem som vinner gruppspelet? Jag tror många säger att Barcelona tar Inter i båda matcherna enkelt, men tror ni verkligen det? Jag menar Inter vill ju visa Zlatan att han valde fel som gick till Barcelona och Zlatan vill ju visa varför han valde rätt som valde Barcelona. Helt enkelt så blir dom båda matcherna en rysare som heter duga och jag lär vara nervös som en stel kuk haha.


hare gött nu alla och sov så gott och säg lycka till mig som ska lira B-lagsmatch imorgon. ciao !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0