Lördag

Bloggnyllet in action !

Idag så lira jag min första match med Waria och det gick riktigt bra för mig. Synd bara att min kondition inte är den bästa. Det blev i alla fall 2-2 mot Kneippen, men vi förtjänade 3 poäng i mina ögon eftersom vi hade spelet, chanserna och borde ha gjort 3-2.

På tal om mål så kan jag bara säga att deras 2-1 mål va en ren jävla fitt tur, ursäkta språket. Hur kan bollen gå in direkt när 2 spelare står vid stolpen? helt sjukt.

En sak till jag var nära att skada en, synd att jag inte lyckades för den killen var fan duktig =p

Ikväll ska jag dricka bärs, likör & se på Real Madrid - Deportivo. Jag hoppas på att Real Madrid kör en bra fotboll och drar in några baljor på dom vit, blå från norr. Just ja, håll tummarna för jag har tippat stryktipset idag. Hare gött och håll utkik ikväller =) ciao !!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0