Lördag #3

Bloggnyllet in action !

Manchester United 2-1 Arsenal. Jag måste bara säga att Arsenal måste köpa en ny målvakt i och med att han suger. Sen tycker jag att de borde köpa De Rossi, Naldo och målvakten ska vara Neuer eller Fromlowitz. I vilket fall som helst så vann dom tack vare ett självmål av Diaby och en utrustning av Almunia och han fick gult kort och Rooney satte straffen. Arsenals mål gjordes av Arshavin och jag har läst att det ska ha varit en ruskig träff som han fick. Hoppas ni tycker om det jag gör, ciao !!






Kommentarer
Postat av: Stoffe

Jag håller inte med dig där Davve...det må vara att dessa målvakter du nämner är bättre än Almunia men Almunia är helt klart en kompetent målvakt...alla gör vi misstag någon gång då och då ;)



Arsenal behöver heller ingen De Rossi, då man har spelare som Denilson, Diaby och Song som bara blir bättre och bättre...skulle dock behövas en riktig målspruta, iaf om man kollar till målproduktionen hittills denna säsong.



Det är inte anfallarna som gör mål i dagens Arsenal iaf..och förklara för mig va i helvete Bendtner håller på med i match efter match, han försöker sig på att växa in i Fabregas kostymen något han aldrig kmr bli kapabel till..Bentdner ska va inne i boxen och stångas inte starta uppspel etc, det är bara så fel :P



Btw Eboues filmning var den andra filmningen på kort tid av arsenalspelare...blir så trött på sånt, stå på benen förhelvete och spela fotboll!

2009-08-30 @ 01:02:37
Postat av: Anonym

mm Diaby gör självmål och Denilson duger inte så jo få in De Rossi så tar han den defensiva rollen med Song och Fabregas har sin favorit positon som är offensiv mittfältare =) btw Arsenal borde köpa Luis Fabiano om de ska ha en målspruta.

2009-08-30 @ 10:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0