Lördag

Bloggnyllet in action !

Hej Hej alla läsare. Förlåt för dom här 2 dagarna som jag ej har skrivit på, men jag har inte haft så mycket att skriva direkt så därför vänta jag tills idag eftersom det spelades matcher i England idag och att jag kanske skulle ha varit med vänner idag. Idag så blev det att man inte var med några vänner så jag har städat, tränat, duschat, spelat lite FIFA09 med Leicester & ätit grillad mat hihi :) Ikväll så ska jag bara chilla för jag har hela lägenheten för mig själv så jag ska bara njuta av vädret och dricka kall pepsi med mycket is i :)

Som sagt i England spelades det matcher och här kommer resultaten:

Hull city 1-0 Bolton

Birmingham 0-0 Stoke city

Sunderland 2-1 Blackburn
           
Wigan 0-5 Manchester United

Manchester City 1-0 Volverhampton

Arsenal 4-1 Portsmouth

För er som vill läsa om Arsenals seger så får ni en länk här nedan:

http://fotbollskanalen.se/1.1156184/2009/08/22/arsenal_maler_vidare_portsmouth_mosades

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0