Tisdag !

Dålig uppdatering som vanligt nuförtiden, men det är för att det skulle
bli en negativ läsning för er, eller att texten i sig bara är ett rop på hjälp.
Därför har jag valt att uppdatera "dåligt" helt enkelt, för att det inte ska bli
negativt eller en text som bevisar hur dåligt jag mår, osv.
 
Jag har faktiskt börjat träffa tjejkompisar som jag kom ifrån en längre
period av olika anledningar och det är lite skönt att ta igen lite tid med
andra vänner, än att träffa sin "normala" krets.
 
I övrigt har jag blivit förkyld och har missat 2 rehab-träningar på kort tid
nu, så imorgon ringer jag för att boka en ny tid som jag går på även om
jag har feber eller rentav snorar.

Den senaste tiden har varit mycket med att vara med vänner, se mycket
fotbollsmatcher, ha lite egen tid & kommit fram att de flesta vännerna
ljuger alltid någon gång. Lögnen i sig har ingen betydelse om hur liten
eller stor den är, bara själva faktan är att alla gör det på ett eller annat sätt.
 
Imorgon tänkte jag börja styrketräna lite trots förkylningen och såklart
ta mig en promenad eller cykla, får se vad jag gör helt enkelt.

Jag ska försöka uppdatera något bättre om vad som helst, men tyvärr
kan jag inte lova något. Försöka är alltid något ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0