Tagga !

Imorgon börjar rehab-träningen på allvar och löper på fram till operationen.
5 gånger i veckan, 3 gånger med tränaren och 2 på egen hand här hemma. När
jag kör hemma då ska jag lägga till styrketräning också bara för att stärka
övriga kroppen också.
 
Jag hoppas läketiden efter operationen inte blir för lång och därför tänker jag
köra så gott jag kan med all träning bara för att vara förberedd på bästa möjliga
sätt. Jag är ju redan före i processen redan inför rehaben, så får hoppas att det
fortsätter såhär och att jag inte får ett för hårt bakslag av operationen.
 
Gah, vad jag saknar att spela fotboll med vänner eller i ett lag. Det känns som
att glädjen har försvunnet från mig och jag vet inte riktigt hur den ska komma
tillbaka för tillfället. Jag tror att jag vet hur, men då måste jag bemöta en person jag
inte vill bemöta, så därför får det vänta tills jag har viljan till det.


Aja, i vilket fall som helst så är jag väldigt taggad inför kommande veckor med
träningen och vem vet jag kanske mår jättebra utav det. Kötta !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0