Lördag

Haha, såg att "besökare och sid-visningar" har ökat markant sedan förra inlägget av
en konstig anledning. Frågan är om flera har hittat hit, eller om en och samma
"stalker" spammar min blogg? Hm, jag får väl hoppas att det är det först nämnda.

Ja, som ni vet skriver jag när jag "känner" för det och därav detta inlägg några dagar
efter mitt senaste inlägg. Jag har testat FIFA14 som var ett bra FIFA förutom en bugg
som sker ibland på en del hörnor, då målvakten inte går ut och boxar eller tar ner
bollen då bolleni mitt tycke är nära målet. I övrigt är spelet bra med få buggar
jämfört med de tidigare.

Jag har som vanligt sett på många matcher. Idag har det blivit Italienskt, Tyskt,
Ryskt, Ukrainskt & Engelskt. Här snackar vi om att streama för fulla muggar, hehe.

Ett tips är att kika på Hulks mål för Zenit mot Spartak Moskva. Det målet innehåller
riktigt högklass och som fick mig att jubla rätt högt. I övrigt är jag frälst i
Marco Reus i Dortmund & Aaron Ramsey i Arsenal. Vilka lirare alltså !!
 
Ni får ha en fortsatt bra lördagskväll, medan jag ska se på
Real Madrid - Atlético de Madrid. Hala madrid !!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0