Onsdag !

Idag är det andra dagen med honung efter att sjukdomen bröt ut i måndags
lagom till kvällen, men det var meningen då jag löptränade på dagen i måndags
trots känning av sjukdomen. Jag ville få det tat bryta ut, så jag kan börja träna
direkt efter att jag har blivit frisk och självklart träffa barnen.
 
Ikväll blir det att se 3 matcher samtidigt då det är flertalet matcher som är bra.
Arsenal - Hull är åtminstone en av dessa, sedan slumpar jag elelr något, haha.
 
Får se om jag orkar röra mig en liten sväng till Tobbe, kanske behöver lite frisk
luft och sällskap innan matcherna ikväll. Aja, får se vad kroppen ocrkar och inte
om inte annat har jag musik och honung här hemma <3 ;)
 
Håll utkik !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0