Tisdag !

Den här dagen har verkligen speglat Ohlssons tillvaro i livet att det börjar
bli bra och det känns bra, för att sedan vända till dysterheten återigen som om
det inte har varit nog efter allt som ändå har varit.

Det som hände nu var att mitt ledband knäcktes 2 gånger när jag spelade fotboll
och andra gången var mest äcklig då jag bara föll ihop när det knaka till. Därför
kan jag inte stödja mig på vänsterben knappt. Jag försöker ändå gå, dum som
jag är. Tyvärr har jag det inom mig att aldrig ge upp och att vilja trotsa allt
ont som händer.

Det blir tid hos vårdcentralen imorgon skulle jag tro och sedan får man
se om sjukhuset kallar på en, men smärtan som är nu och mitt kraftiga
haltande tyder på en långvarig skada skulle jag tro.

Framtiden får förutse om min magkänsla har fel eller rätt. Jag får helt
enkelt böna och be för att det inte är allvarligt som jag tror att det är.

I övrigt hade jag en glädjestund innan fotbollen när jag var med barnen
i Mjölby och därför hoppas jag än mer att skadad är lindrig !
 
Håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0