Söndag !

Oj, vad många matcher jag har sett denna helg och inte för att skryta eller
något, men det kan vara uppe emot 10 matcher sammanlagt faktiskt. Haha,
säsongerna har börjat med andra ord och fotbollskåt som jag är då lär det se
ut på detta viset nästa helg med kanske om jag nu inte blir helt spelklar för
Mjölby som jag faktiskt tror att jag blir.
 
I övrigt har jag varit med vänner och min kusin i helgen som har hjälpt mig att
finna glädjen till träningen som är imorgon, samt en del ärenden jag ska ta hand
om. Tack för en bra helg !

Jag har dock saknat mina barn väldigt mycket, men på tisdag ska jag träffa henne
och delta på ett viktigt möte. Jag hoppas det blir bra och att det i slutändan visar
det jag helst vill. Framtiden får helt enkelt visa mig hur det ska bli.

Nu taggar vi för en bra vecka !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0