Söndag !

Den här helgen har bestått av en hel del livestreaming med olika vänner och
min broder eftersom jag inte kan göra några fysiska aktiviteter. Jag klagar inte
då man har sett en hel del matcher faktiskt och det blir 3-5 matcher idag med.

Jag såg 5 matcher igår också, så på 2 helger har jag sett uppemot 20 st
matcher, haha. Ja, snacka om att jag är en fotbollsnörd utöver det vanliga, men
det är för himla nice att säsongerna har startat och jag måste följa mina
lag bättre och nu kan jag det då man är skadad så det är "win-win".
 
Jag saknar dock barnen och därför blir det en tripp på tisdag som
planerat även om det bara blir 2-3 timmar eller något, så är det lätt värt det.
 
Jag hoppas att knäet blir bättre tills tisdag, för det vore lite roligare om man
kunde röra lite på sig ändå åtminstone kunna gå till en park om vädret är bra
men annars får man anpassa knäet helt enkelt.

Om 9 dagar sker det något och får se vilka som minns vad som sker,
för jag har tagit bort på FB att ingen kan se vad det är. Hm, intressant att
se vilka som kommer ihåg och inte ;)
 
Håll utkik !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0