Onsdag !

Igår besökte jag sjukhuset och dem röntga, tömde blod från knäet, kände
på knäet i olika vinklar och lägen. Nu får jag vänta 3 veckor innan jag vet till 100
procent om jag är borta länge eller inte. Tills dess ska jag göra olika övningar och
gå med knäet trots smärtan för att tänja på smärtan.

Det man kan göra nu är att hålla tummarna och göra all träning för knäet. Jag
hoppas att beskedet blir bra, men man är ju lite rädd över att knäet kan vara
för mycket förstört.
 
I övrigt är man åtminstone glad över att man kan gå lite trots knäet och det
kunde ha varit betydligt värre än vad det är nu, så det är väl bra om man är
något positiv. 
 
Håll utkik för nu har jag tid med denna blaska. Lägger upp musik
hädanefter !
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0