Föremålet, Symbolen & Ödet !

Det är fascinerande hur ett föremål som är naturligt skapt kan vara
en sådan symbol som ger en sådan påverkan att ödet speglar in när man
håller i det föremålet, som att det föremålet är det "rätta" och att alla tankar
kring det är symbolen för hur din framtid ska se ut och är skapt för att
det är ditt öde och mening med ditt liv.
 
Jag hittade det naturliga föremålet igår när jag var på väg hem mitt i natten.
Föremålet låg på ett ställe som jag har gått på i 2-3 år, gått där varje gång när
jag ska till tåget för att träffa barnen eller när jag ska till en vän, eller för
att träna med laget & där jag har gått med en viktig person som har gjort
mig till en bättre människa.
 
I det ögonblicket när jag hittade föremålet. Då lyssnade jag på min nya favoritlåt,
hade tankar kring fotbollen och min familj. Jag trodde jag såg fel först, men jag vände
tillbaka och såg det naturligt skapta föremålet. Jag tog en bild på det och insåg
att mina tankar jag hade var min mening med livet och att föremålet är mitt öde.

Därför bestämde jag mig för att hämta det naturligt skapta föremålet denna kväll/natt
med en bra vän som var med. Jag tog upp den i min hand och fick tankar kring hur
jag ska göra med den framöver som att det var mitt öde att hitta symbolen, som
visar mig vad som är viktigt och vad som är värt att kämpa för.
 
Tack, till det naturligt skapta föremålet som visar mig vägen till
symbolen där ödet befinner sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0