Lördag [Fotbollsdag 1]

Idag har jag finslipat mitt kära 1860 Munchen som jag har gjort till ett världslag,
dock är jag framme i 2016-2017 säsongen och därför har jag kunnat bygga
upp dem såpass bra. Jag uppdaterar efter denna säsongen för laget jag har
nu är helt inzane. Jag kanske lägger upp bilder på några talanger jag har, för
dessa finnsi nte på riktigt utan jag har scoutat fram dem i spelet.
 
I övrigt känner ni säkert igen många av dem spelarna jag har, men
tänkte bara hjälpa på er på traven.

Just nu sitter jag och streamar 2 matcher. En från Tyska Bundesliga och
en från Engelska Premier League. Mönchenglabach - Werder Bremen och
Norwich - Southamption. Hädanefter kommer ni se att jag följer Norwich lite,
för jag har dem som andra lag i England, eller jag tycker de är intressanta.
 
Efter dessa matcher blir det att se Schalke - Leverkusen & ännu senare blir
det Juventus - Lazio faktiskt. Jag hoppas på bra matcher även om jag inte
tycker om några av dem lagen som spelar.

Jag hoppas ni får en bra lördag !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0