Fredag !

Tja, alla ni som läser denna blaska. Förlåt för segt uppdaterande,
men jag har en del att stå i med barn, fotboll och andra ärenden samt
att spendera tid med vänner. Jag ska försöka lägga upp något varje dag nu
framöver och detk an vara vad som helst och därför får ni hålla utkik.
 
Efter mycket om och men blir jag antagligen klar för Mjölby Södra IF
nästa vecka. Rekryteraren bör byta jobb tycker jag speciellt när alla
tränarna är på honom ofta om att dem vill få över mig. Lustig rekryterare
kan jag tycka när både spelare, tränare och när jag själv vill dit.
 
I övrigt är jag nöjd med väldigt mycket i mitt liv och det är klart att vissa
delar önskar man själv att det redan har varit "klart", men man får ha
tålamod för att få det man vill ha. Till slut kommer jag få det också och då
är all tid och energi något positivt.

Håll utkik !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0