Fredag !

Den här veckan har gått snabbt och långsamt. Jag har faktiskt kunnat jogga lite
på knäet och gått "snabbt" runt strömmen, sedan är ju dagen efter seg på
morgonen eftersom smärtan kommer i efterhand. Det får man dock stå ut med
kan jag tycka för jag vill bara komma tillbaka till att lacha lite med en boll
åtminstone, för jag är inte lika glad utan sporten jag älskar !
 
I vilket fall som helst är det dags att börja med styrketräningen igen och
börja gå/jogga varje dag för att öka lite. Jag hoppas det hjälper i längden
och om 2 veckor får jag svaret hur allvarligt det är. Jag ber till gud att knäet
blir bättre, så det inte är något allvarligt och långvarigt.
 
Jag fyller år snart också, får hoppas att man kan träffa barnen då och
ha en bra dag med dem trots knäet. 
 
Ha en bra fredag !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0