Fredag

Ett litet uppehåll från bloggen har jag haft och det beror på att jag inte
vill skriva om negativa händelser eller om något negativt överhuvudtaget. Därför
har jag bestämt att skriva lite idag eller åtminstone förklara varför jag har haft det
lilla uppehållet nu, dock kunde jag ha lagt upp låtar hehe.
 
Stella har blivit 16 månader och börjat på försola. Tiden springer iväg känns det
som, men roligt för henne att skapa vänskapskretsar och vara med andra barn.

I övrigt blir det att börja ta tag i att söka jobb i Mjölby och andra områden i
närheten av Mjölby, man får hoppas att det finns något som man kan prova
på och eventuellt bli anställd.

I helgen börjar Premier League säsongen igång och jag hoppas att mitt kära,
Arsenal vinner imorgon mot Aston Villa medan en del topplag kryssar eller
förlorar, så får Arsenal ett försprång direkt, hehe.
 
Det blir mycket fotboll i helgen som jag ska se på och man får helt enkelt tacka
alla kanaler och streams som gör det möjligt :D
 

Matcher att se:
 
Liverpool - Stoke, Arsenal - Aston Villa,
Norwich - Everton, Mönchengladbach - Hannover, Valencia - Málaga,
AS Monaco - Montpellier & Dortmund - Braunschweig.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0