Torsdag !

Idag har man varit lite hurtig och det känns bra som fan. Nu börjar man på
allvar med tränandet och för att få bort sin "jul" lathet som jag kallar det.

I vilket fall som helst, sov man inte alls bra i natt heller. Dock är man ju en
pigg liten slyna som jag brukar säga. Därför gick det bättre än vad jag hade tänkt
mig med springandet och med styrkan.

jag sprang till Ljura, där polaren bor. Vi spelade COD= Call Of Duty och det
blev en hel del NHL också. Jag har bestämt mig att köpa NHL12, så fort som
möjligt. I alla fall sprang jag hem också, trots hunger och inte "tillräckligt" med
ork egentligen, så gav jag inte upp.

Känns skönt att vara utmattad och hungrig innan man ska koppla av nu
helt enkelt. För imorgon blir det mer styrka och andra övningar. Blir att köra mer
axlar, rygg och mage imorgon. Jag tog ju armarna idag, så bra med variation.

Jag hoppas ni har haft en bra torsdag och att ni gör något kul imorgon.
Håll utkik och ha det bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0