Tisdag !

Idag har man lättat på hjärtat lite, får hoppas det ordnar sig. Inte en jättegrej,
men ändå något man inte ska lägga undan eller låta vara. Utan bättre att försöka fixa
till det problemet och känna sig lite bättre som människa än att vara en påse
med "hundskit".

I alla fall har kikat på " Ja é inte bitter" med Robert Gustafsson. Han är min personliga
idol som människa, klockren rent ut sagt. För övrigt har jag tankat ner olika serier.

Jag har tankat ner:


The Pacific och Band of Brothers, som är krigs-serier.

Rena rama Rolf
& Parlamentet, som är komedi-serier.

Sedan tankade jag serien OZ, som är en Amerikansk fängelse-serie.

Sedan tankade jag ner "Det mesta av det bästa" med Robert Gustafsson
somär 4 timmar lång och uppdelad i 4 delar. Jag hoppas jag kan njuta nu
åt alla serierna och filmen.

Jag ska börja se Band of Brothers tror jag för den är i blueray format
faktiskt och jag älskar HD kvalité på filmer och annat dylikt !

Just ja, jag sitter och kollar på Man City - Liverpool nu och Man City
dominerar ganska ordentligt och ser äckligt stabila ut bakåt.

Heja Man City, piska Liverpool. Stoffe lider med dig !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0