Tisdag !

Idag har man sprungit drygt 8 km sammanlagt. Vi i laget prang runt 6.4 km och
sedan joggade jag hem också och det är en bit. Det är riktigt skönt att komma
igång på allvar med hårdträning igen.

I vilket fall som helst känns det bra och kan säga att det känns att man har varit
sjuk i 2 veckor som jag var under uppehållet. Tappet en hel del energi, muskler,
kondition, etc. Aja, bara att köra på nu eftersom försäsongen började idag faktiskt.

För övrigt har jag spelat NHL12 med Flyers, man har ju börjat ritkigt bra 5 raka
vinster mot lag som garanterat går till slutspelet. Jag har fastnat för spelet, för
dem har verkligen gjort det verkligt till skillnad från FIFA12, faktiskt.

Jag kan tipsa om att ni bör verkligen köpa NHL12, tro mig bland det bästa
jag har spelat och det är verkligen värt pengarna.

Nu sitter man här och ser på Boston - Washington och matchen är riktigt bra.
Svänger, böljande spel, aggressivt, målchanser & underhållande. Det står 3-3
inför tredje perioden. Come on BRUINS !!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0