The Legend is back !

Thierry Henry hade gjort 226 mål i Arsenal-tröjan. Vunnit skytteligan 4 gånger
för Arsenal. Han vann 4 vm-guld med Frankrike. Europas bäste målskytt 2004 och
2005. Thierry Henry vann F.A.-cupen 3 gånger med Arsenal och ligan 2 gånger.
Han blev Engelska ligans bäste spelare 3 gånger av journalisterna och 2 gånger
av spelarna i ligan.

Allt det här förklarar hur stor han är för oss Arsenal-supportrar eller aa
det bör ni förstå med tanke på hans statistik och allt han vann. jag kan erkänna
att det var tack vare Henry och Bergkamp som jag började följa Arsenal.
Tyvärr hann jag aldrig se honom live, för jag åkte året efter han hade lämnat Arsenal,
men Arsenal består ändå även om man önskar att en sådan målkung kommer till
oss snart igen som en ny Thierry Henry.


Dock har vi mina 2 älsklingar i laget Wilshere och Ramsey.
Dem kommer att bli stora om några år, tack för ditt mål Thierry Henry och
för din kärlek till Arsenal som du visar när du firade ditt mål.

Go Gunners !<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0