Söndag !

Idag har man kollat på flera matcher som har varit idag.

Dagen började med Man City - Tottenham som slutade 3-2. Det var en
riktigt bra match som hade det mesta, skönt at tCity vann. Jag ser hellre
dem som vinnare av Barclays premier league.

Andra matchen var Arsenal - Man United som slutade 1-2. Det var en
ganska bra match om man skulel vara neutral, så skulle man definitivt
ha tyckt om den. Dock är jag ju Arsenal supporter och därför  var det en
dyster match eftersom vissa spelare stör man sig på.


Match nummer 3 var Inter- Lazio. Den var väl inte den roligaste matchen,
men dem vann med 2-1 och vände från 0-1. Styrke besked och kul att se
Wesley Sneijder på spelhumör. han har varit skadad länge.


För övrigt vann Real Madrid mot Bilbao med 4-1 och Dortmund piskade
Hamburg på bortaplan med 1-5. Synd att inte Arsenal vann som är mitt
favoritlag som är närmast hjärtat. Dem andra följer jag bara och hejar på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0