Onsdag !

Idag harm an inte gjort allt för mycket. Jag blev väckt 6 imorse, var
tvungen att stiga upp för att jag icke orkade med ungen ovanför. Sedan när man
väl försökte sova igen så började ung jäveln ännu en gång och då var klockan 8.

Därefter vänta jag till 10 för att sova igen och då var ungen tyst till 11.12, för då
började hela bunten ovanför banka och skrika och hålla på. Sedan kunde man sova
4 timmar ungefär. Jävla dag och när jag skulle ta en powernap ringde en person
3 gånger dessutom. Helt jävla död.

Därför blev det ingen träning för att jag hade ingen ork och var helt slut. Sedan skulle
vi ha fysträning jävligt hårt och jag är snorig, så stannade hemma helt enkelt.

Jag träffade Robin som behövde tala ut och det ställer man helt enkelt upp på.
Vi tog en kaffe och snackade, planerade för morgondagen och till fredagen.

Håll utkik efter musik, osv !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0