Måndag

Ja, vad ska man säga om denna dag. Det ända är att man mår åt helvete för
tillfället. Jag har Diarré (troligtvis) magsjuk, feber och därmed är orken borta. Sedan
snorar man ganska bra också, halsbränna och huvudvärk.

Jag är väl sjuk nu i några dagar och då straffar gud mig med att Arsenal torskar också.
Weiihu leder matchen, får rött kort så vände Fulham matchen, skit !!

Jag håller tummar och allt man kan hålla, så jag kan bli frisk til lfredag. Kusinen fyller år
och då vill jag vara frisk. Fick mina underkläder igår, ritkigt fina faktiskt och ikväll blir det
att beställa " Ekwall- Svår, svårare ". Den verkari ntressant faktiskt !

Jag ska försöka orka uppdatera bloggen de dagarna som är nu. Jag orkar
inte göra ett dugg ändå, så håll utkik lär väl fixa lite musik och andra klipp.

Ha en bra start på året nu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0