Lördag !

Idag åkte man till Mjölby för att spendera lördagen med flickvännen
och hennes familj. Vi har sett på 2 NHL matcher som sändes på TV10.

Första matchen var mellan Boston Bruins - New York Rangers och den slutade
2-3 till New York efter förlängning. Boston hade inte direkt flyt, men det gäller
att sätta sina chansern är man får dem.

Den andra matchen var mellan Vancouver Canucks - San Jose Sharks och
den slutade 4-3 till Vancouver Canucks. Den matchen var sämre än matchen
innan, men trevligt att se Couture göra 2 snygga mäl för San Jose Sharks.

Annars är man besviken på Färjestad som torska hemma med 2-3
mot Linköping när man ändå ledde matchen med 2-0. Pinsamt !

Annars har man beställt NHL 12 som kommer om några dagar. Antagligen
har jag det hemma på onsdag eller torsdag. Längtar redan !

Jag skriver mer imorgon förmodligen om Arsenal - Man United. Om
mitt kära lag gör en fin match vill säga.

Annars får jag skriva om matchen som spelas imorgon kväll
som är mellan Inter - Lazio !

Håll utkik !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0