Häxjakt !


Här nedan är det ett klipp från Balotellis "spark" på Scott Parkers huvud.
I och med att alla följer medias bild av honom och spekulerar kring att det är
medvetet och avsikligt tycker jag är lite onödigt. Den enda som vet det är
Balotelli som har stått ut med en hel del situationer som media har skapat kring
honom under året 2011.

Jag tycker inte man ska spekulera för mycket, så länge inte offret i det hela
går ut i media helt enkelt. Jag menar det är Scott Parker som ska klaga och inte
att media gör det åt honom i princip.

Alla verkar glömma hur en skyldig agerar. Hans agerande efteråt tyder ju
på att han visar mognad. Han står vid Parker en längre stund och pratar med
honom och till slut skakar de hand med varandra. Hallå!

Om nu Balotelli hade gjort det avsiktligt eller med flit, så hade antagligen sparken
varit hårdare än vad den var. Sedan sker olyckor på en fotbollsplan och
varför ska man förstora saker och ting?

Som sagt tycker jag det är en häxjakt av media bara för att det har skett en hel del
kring honom innan. Visst han sparkar benet bakåt, men att säga att det är avsiktligt
och medvetet och att han vill träffa Parker i huvudet är bara för mycket när han
tappar balansen !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0