Fredag !

Idag har man sovit ut eftersom det inte gick att sova natten som var.
Jag och tjejen har tagit det lugnt, varit med Robin som kom över på lite FIFA
spelande. Vi har kollat på serien Band of Brothers och ska se på filmer strax
samtidigt som vi tjockar med godis, läsk och chips.

Jag ska väl spela lite FM, CS och FIFA innan man lägger sig också. Skönt
att nörda ibland fast man har flickan här, hehe. Hon får ju nörda med, så hon
sitter ju inte ensam direkt och jag är aldrig osocial heller.


Imorgon ska man allt till Mjölby, så kanske skriver lite imorgon också.
Annars får ni ha en bra helg och om en kort stund lägger jag upp låtar.

Håll utkik !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0