FIFA12 [Swansea City]

Ja, nu har man lirat en hel säsong med mitt succé-lag Swansea City.
Det gick bättre än förväntat, trodde på en cuptitel endast, men att ro hem
"trippeln" till lilla Swansea känns lite coolt och grymt på samma gång !

Startelvan & formationen: 4-2-3-1 (4-1-2-1-2)

Målvakt: Vorm (79) (kapten)

Backar: G. Castro (79), Williams (76), Bassong (79) & Ziegler (82)

Defensiva mittfältare:
Camacho (75) och Greco (75)

Offensiv mittfältare: Alan Patrick (76)

Yttrar: Dyer (76) och Sinclair (77)

Anfallare: Gyan (84)

Bänk:
Friedrich (78), Caulker (74), Balitsch (75), Coutinho (76),
Routhledge (76), Anelka (83) & Graham (77)

Preamier League statistik:


38 matcher= 36 vinster & 2 oavgjorda= 110 poäng.

Jag fick en målskillnad som var bäst i hela ligan både bakåt och framåt.
93-18= +75, blev min målskillnad.

Skyttekung:
Gyan 34 mål.

Assistkung:
Gyan 11 assist.

Hållna nollor:
Vorm 21 st.

Ligacupen statistik:


Skyttekung: Graham 4 mål.

Assistkung: Adebayor 3 assist.

Hålla nollor: Vorm 4 st.

F.a.-cupen statistik:

Skyttekung: Graham 5 mål.

Assistkung:
Wright (Shrewsbury) med 4 st assist.

Hålla nollor: Vorm 3 st.

Ja, vad ska man säga är riktigt nöjd med laget och hur alla har utvecklas under
säsongen. Alla har verkligen gått upp en hel del och mitt försvar var bland det
bästa jag har haft, trots att dem inte var jättebra från början.


Nu har man 34 mille att köpa för, plus att jag kommer sälja av en hel del.
Tänker föryngra laget och förstärka ganska smart, så man har en klockren bredd
nu när man ska lira CL också då behöver man en trupp för det.


Därför har jag gjort en önskelista med bara unga spelare mellan 18-21. Jag
hoppas jag får ihop ett riktigt coolt lag och att segermaskinen kan fortsätta :)

Håll utkik efter mer uppdateringar, osv :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0