FIFA12 [Spartak Moskva]

Nu har man lirat en säsong med det ryska laget, Spartak Moskva.
Det gick ju bättre än väntat faktiskt. Trodde jag skulle få det "svårare", men ibland
får man ju till formationen, taktiken & startelvan på ett ypperligt sätt. Jag vann
dubbeln med andra ord på ett riktigt imponerande sätt i alla fall i ligan !

Liga statistik:

30 matcher= 29 vinster och 1 oavgjord= 88 poäng...

75-17 i målskillnad=+58...

Skyttekung: Gyan 17 mål...

Assitskung:
Gyan 12 assist...

Flest hållna nollor: Mihaylov 16 st..

Ryska cup statistik:

Skyttekung: Loic Rémy 5 mål...

Assistkung: Gyan 2 assist...

Flest hållna nollor: Mihaylov 4st...

Ni kan ju se hur bra dem har varit. Dock har Remy varit bäst han kom i
Januari och ändå bara 1 mål efter Gyan i skytteligan. Det ska tilläggas att han
spelar höger mittfältare och är kapten dessutom.

Startelvan & formationen:
4-1-2-1-2 (brett med yttrarna)

Målvakt: Mihaylov (81)

Backar: Van der Wiel (81), Pareja (77), Bocchetti (79) & Ziegler (80

Defensiv mittfältare:
Khedira (81)

Offensiv mittfältare: Granero (80)

Yttrar: Loic Rémy (85) (kapten) & Rausch (78)

Anfallare: Welbeck (79) och Gyan (84)

Avbytare: Beck (78), Suchy (74), Kombarov (77), Nigel de Jong (82),
Ananidze (75), Adriano (78) och Dzyuba (76)

Jag är nöjd med laget, men ska köpa in 2 mittbackar. En till startelvan
och en till reservbänken. Samt en bättre vänsterytter ska jag dra in och någon
bättre offensiv mitt och sälja Granero faktiskt. Jag ska antagligen köpa en fin
anfallare med, så Welbeck blir bänkspelare och därmed har jag en finare bredd
till Champions League.


Håll utkik efter mer karriärlägen och annat gott !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0