FIFA12 [Real Madrid]

Jag har lirat en säsong med Real Madrid. Jag vet det är ingen utmaning
direkt, men är dem nu tills övergångsfönstret är klart till februari. För då blir
det att vara lag som det blir en utmaning med och det ska bli lite skoj.

La Liga statisik:

38 matcher= 37 vinster & en oavgjord= 112 poäng. Barcelona fick 88
poäng och synd tat det inte var svårare.

Jag gjorde flest mål överlägset i ligan och släppte bara in 2 mål mer än
Barcelona. Därav målskillnaden, 97-20= +77.

Skyttekung: Arda Turan (Atlético Madrid)

Assistkung: Pedro (Barcelona)

Flest hållna nollor: Valdés (Barcelona)

Nu undrar ni vart mina spelare är eftersom jag vann överlägset och hade
en sådan målskillnad. Kan skriva det att jag värvade och roterade mycket
hela säsongen. Casillas hade säkerligen vunnit flest hållna om jag inte köpte
Lloris från Lyon. Higuain hade säkert vunnit skytteligan för han ledde, men sålde
Benzema och drog in Cavani. Använde Cavani såklart.

Spanska cupen statistik:

Slog ut: Valladolid, Athletic Bilbao, Málaga, Getafe &
Vann Barcelona i finalen med 1-2.

Skyttekung: Jonathan Soriano, 4 mål (Barcelona)

Assistkung: Jack Wilshere, 3 assist (Real Madrid)

Flest hållna nollor: Casillas & Lloris med 3 st var. (Real Madrid)

Nu till Startelvan och formationen: 4-2-3-1

Målvakt: Lloris (90)

Backar: Ramos (87) (kapten), Thiago Silva (88), Komany (87) & Coentrao (83)

Defensiva mittfältare: Nuri Sahin (86) & Jack Wilshere (85)

Offensiv mittfältare: Lucas (84)

Ytter mittfältare: Thomas Muller (83) & Lavezzi (88)

Anfallare: Cavani (87)

Bänk: Hummels (85), Marcelo (82), Schweinsteiger (87), Milner (84),
Di María (84), Podolski (84) & Higuaín (85)

Ja, laget ska man inte klaga på. Dock ska man väl förnya reservbänken
med talanger och sälja av vissa spelare som är missnöjda. Exempelvis är
Higuaín missnöjd och då får man ersätta honom med någon
bättre än just honom.


Nu blir det att lira mer med Spartak Moskva då man är i CL, så nästa gång
jag skriver om ett karriärläge då är det om just Spartak Moskva.

Håll utkik !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0