Torsdag !

Denna dag har jag inte gjort allt för mycket. Jag sov ganska länge
för att jag såg hockeyn igår natt. Skapliga matcher och resultat. Skönt att se
Pittsburgh vinna med 3-10 på bortaplan mot Flyers. Inte ofta det sker.

I övrigt har jag cyklat till träningen som vi hade i Loddby och cyklade hem. Det
börjar bli ett fint resultat av all träning åtminsone både konditionsmässigt och
i fysiken. Bådar gott, så länge man kör på hela tiden.

När jag kom hem såg jag klart på Brynäs - SAIK som Brynäs vann. Därmed
vann dem SM-guldet som är under deras 100 års jubileum, ganska vackert ändå!

Nu ska jag spela lite NHL med kaffet i största hugg och sedan kolla på
Ekwall vs Lundh som är ett program som går på TV4sport på torsdagar. Tyvärr,
såg jag finalen i hockey istället, men soft att se i efterhand också :)

Håll utkik kommer upp musik sen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0