Skjut mig..!

Som rubrukien visar. SKJUT MIG FÖR FAN !!! Ibland är livet, så jävla
orättvist. Svenska fittsystemet är ju banne mig löjligt. Tänker inte gå in på det
mer, men gah man blir ju fan knäpp !

i vilket fall som helst vill jag inte minnas den här dagen och får försöka hoppas
på magiska under. Det enda jag kan göra är att tro på det bästa, vet inte riktigt
hur jag ska formulera mig, för dels lär ingen förstå det här svamlet och jag vill inte
hänga ut någon. Dock kan jag avslöja att det är ett knivigt läge som man är i.

Hoppas du tänker på vad du gör härnäst och vågar säga det till mig och inte
bara skita i allt. Aja, min helg är räddad åtminstone och hoppas helgen kan få
mig gladare helt enkelt.

Nu blir det mat och sedan lägga mig i sängen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0