Onsdag !

Dagen började med att jag åkte till frisören för att klippa håret och det
blev helt klart godkänt helt enkelt. Det blir antagligen bättre när man har ett
wax att styla håret med, hehe.

När jag kom hem från frisören, så städade jag mitt rum, hallen och köket.
Sedan chillade jag framför TVN där jag spelade NHL och lyssnade på Scooter
konserten jag var på förra sommaren. Jag kan inte sluta lyssna eller se på
den DVD:n om jag ska vara ärlig, hihi.

Nu sitter jag här och kollar på Chelsea - Barcelona. Jag hoppas det blir Chelsea
som vinner, skönt om det blir en final utan Barcelona inte för att dem är dåliga och
att jag hatar dem. Utan för att det kan vara ksönt med omväxling.

Håll utkik kommer upp en låt sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0