Måndag !

Jag kom hem sent natten som var och har inte kunnat sova något. Solen har
lyst hela morgonen mot mitt fönster, visst har rullgardin men det hjälper inte alls
mycket i de tillfällena. Det hjälper ju om man redan har somnat, men nu var
jag vaken så får egentligen skylla mig själv.

Just nu har jag sett 2 komiska grejer. En viss person är inne på msn. Jag loggar in,
den personen loggar ut efter några min och sedan loggar jag in lite snabbt på FB chatten,
då ser jag personen inne där. Efter några min loggar jag in permanent och efter 5 min
loggar den personen ut. Sedan tog det 2-3 min, så loggade den personen in för att kolla
säkerligen om jag var fortfarande inne och lika snabbt loggades den personen ut igen.

HAHAHA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0