Måndag !

Idag har jag tagit igen sömn från gårdagens dåliga sömn och det
var verkligen skönt faktiskt. Annars har jag spelat lite med Bilbao idag som
jag tog över på min Palermo karriär. Det blir Caen efter Pescara förmodligen.

För övrigt har jag sett på olika avsnitt av Leifbys säsong om hans 10 favoritklubbar
i England. Det går på Aftonbladet och är riktigt intressant, hihi. Sedan efter det har
jag dammsugit rummet och hallen, samt tränat styrka som var väl behövligt.

Nu ska jag fixa kaffe återigen och se på Arsenal - Wigan som står 1-2 efter
27 minuter. Undrar vad mitt kära lag styr med. COME ON GUNNERS !!!

Senare ska jag antagligen se Washington Capitals - Boston Bruins. Jag hoppas
Boston vinner och får 2-1 i matcher. Heja Bruins !!

Håll utkik !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0